Companiile cheltuie între 30 şi 150 de euro pe angajat pentru activităţi de teambuilding

Companiile cheltuie între 30 şi 150 de euro pe angajat pentru activităţi de teambuilding

ieri, 19:00

Autor:


Adelina Mihai

Costul plătit de o companie de pe plan local care îşi trimite angajaţii la programe de teambuilding variază între 30 şi 150 de euro pentru fiecare angajat, în funcţie de factori precum materialele utilizate, numărul de facilitatori sau de complexitatea programelor, a spus Sergiu Teodosiu, consultant în cadrul grupului Ascendis.
 
„Anul trecut a fost un an bun pentru piaţa de teambuilding, pentru că în cadrul companiilor s-a simţit foarte mult presiunea creată în perioada de criză şi s-a simţit nevoia de un debuşeu, de a aduce oamenii şi în alt context, în aşa fel încât să tragă o gură de aer şi să se poată dis­cuta dincolo de contextul obişnuit“, a spus Teodosiu, prezent ieri la un eve­niment în care compania a prezentat o parte din programele din portofoliu.
 
Ascendis, cea mai mare companie locală de pe piaţa de training, a lansat divizia de teambuilding în anul 2007, iar anul trecut în cadrul acestei linii de business au fost organizate 201 evenimente la care au participat circa 14.000 de angajaţi din companiile locale.


Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 19.02.2015