Cine este Andreea Popescu, director în cadrul Orange România care a dat în judecată compania pentru “hărţuire morală”

Cine este Andreea Popescu, director în cadrul Orange România care a dat în judecată compania pentru “hărţuire morală”

astăzi, 10:34

Autor:


Razvan Muresan

Andreea Popescu, customer service director în cadrul Orange România, a făcut parte din ediţia din 2014 a catalogului 200 cele mai puternice femei din business.

Andreea Popescu a absolvit facultatea de management din cadrul ASE, iar experienţa ei în domeniul relaţiilor cu clienţii şi telesales a trecut pragul majoratului. Tot timpul în contact cu clienţii Orange, Popescu face parte din echipa care a adus şi a mentinut operatorul de telefonie mobilă pe locul întâi pe piaţa de telecomunicaţii din România. Crede cu tărie că, alături de oferte şi inovaţii tehnologice, succesul unei companii de telecomunicaţii stă în modul în care reuşeşte să construiască un dialog cu clienţii, prin intermediul fiecărui angajat din frontline. Fiind un domeniu dinamic, acest dialog este şi cea mai mare provocare a Andreei Popescu, iar planurile de viitor se concentrează pe oferirea unei experienţe îmbunătăţite atunci când clienţii intră în contact cu departamentul customer service.

Andreea Po­pescu, un executiv care a lucrat mai bine de 13 ani în cadrul opera­torului de telecomunicaţii Orange România, a depus o cerere de chemare în judecată la Tribunalul din Bucu­reşti împotriva companiei, a directorului general Jean François Fallacher şi a directorului de resurse umane Ioana Marcu, scrie Ziarul Financiar. Obiectul dosarului, înregistrat la tribunal pe data de 9 februarie 2015, este „acţiune în constatare hărţuire morală“, potrivit informaţiilor de pe site-ul instituţiei.