Cu ce înlocuim pizza, cartofii prăjiţi şi băuturile răcoritoare ca să slăbim

Aşa cum şampania ajunge direct la creier, iar filmele emoţionante merg direct la inimă, tot aşa unele mâncăruri se transformă aproape instantaneu în grăsime, ducând la creşterea în greutate, scrie Yahoo! Health.

Hepta

0

Alimentele care duc la formarea aşa-numitului “ţesut gras profund” pot provoca grave probleme de inimă, diabet şi alte maladii, precum Alzheimer, avertizează nutriţioniştii, potrivit Yahoo! Health.

Iată câteva alternative ingenioase la şase alimente care se transfromă instantaneu în grăsime.

Mulţi dintre cei ce vor să slăbească renunţă la băuturile dulci carbogazoase pe care le înlocuiesc cu băuturi dietetice. Studii recente au descoperit o asociere între consumul de sucuri dietetice şi o circumferinţă mai mare a taliei. Cercetătorii cred că cei ce consumă băuturi dietetice supraestimează numărul de calorii “salvate” astfel şi tind să mănânce mai mult.

Nutriţioniştii recomandă consumul de ceai alb care blochează formarea de noi celule adipoase şi ajută organismul să descompună grăsimile.

Cartofii prăjiţi sunt un alt exemplu de mâncare care duce la formarea de ţesut adipos profund.

Nutriţioniştii recomandă înlocuirea lor cu cartofi dulci pregătiţi la cuptor acasă. Pentru gătit se poate folosi ulei de nuci de cocos, sare, piper, praf de usturoi.

Sucul de fructe proaspete este o bună sursă de vitamina C. În timp ce sucul 100% natural este o alegere mai bună decât băuturile dulci, care conţin zahăr. Însă fructoza din sucurile naturale băute în cantităţi mai mari se poate transforma în ţesut adipos. O variantă alternativă este reprezentată de un pahar de apă în care puteţi pune felii de portocale şi de grepfrut cu tot cu coajă şi un cub de gheaţă.

Consumul de carne roşie este asociat cu creşterea în greutate şi o circumferinţă mai mare a taliei.
În schimb, optaţi pentru carne albă şi peşte.

Pizza este a doua cea mai mare sursă de grăsimi saturate în dieta americanilor. O alternativă este bruschetta, pentru care este nevoie de o baghetă, ulei de măsline, câteva roşii tăiate felii, o linguriţă de oregano, piper, branză feta.

Chipsurile din cartofi nu numai că sunt pline de grăsimi saturate şi de sare. În loc de chipsuri puteţi consuma Beanitos – chipsuri pe bază de fasole, orez brun, uleiuri şi arome. 
 

 

gandul monden