CNA a analizat o reclamă la vin, apoi şi-a pus o singură întrebare. Răspunsul uimitor nu a întârziat să apară

CNA a analizat o reclamă la o marcă de vin, apoi şi-a pus o singură întrebare: cum dovedeşti că vinul roşu este bun pentru femei, dacă-l beau bărbaţii? Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis să interzică spotul la vinul „Sânge de taur”, din cauza sloganului „Bun pentru femei, dacă-l beau bărbaţii”. Mai mult, s-a pus inclusiv problema aluziilor sexuale. 0

Răsvan Popescu, fost preşedinte al forului, a atras atenţia că e o vorbă din popor şi nu trebuie luată ca atare, dar CNA a supus la vot şi a decis interzicerea reclamei, scrie paginademedia.ro.

Au votat pentru interzicerea reclamei Valentin Jucan, Lorand Turos, Monica Gubernat, Laura Georgescu, Radu Herjeu, Dorina Rusu şi chiar Răsvan Popescu.

Motivul interzicerii reclamei este încălcarea articolului 120 (2), potrivit căruia „Nu se vor atribui alimentelor proprietăţi pe care acestea nu le posedă”.

Decizia CNA este însă tardivă, deoarece spotul nu mai rulează pe posturile de televiziune din luna martie. Membrii CNA au decis totuşi că voteze intrarea în legalitate a reclamei pentru a preveni reluarea difuzării ei.

gandul monden