Metro are planuri mari cu magazinele LaDoiPaşi

Retailerul Metro vrea să crească în următorii 3-5 ani de trei ori numărul de magazine operate în franciză LaDoiPaşi, care se situează în prezent la aproximativ 500 de unităţi, a declarat, miercuri, directorul general al Metro România, Gilles Roudy. 0

“Nu suntem foarte prezenţi în Bucureşti, astfel că în următoarele luni vom deschide 3-4 magazine. Ne vom concentra (cu extinderea LaDoiPaşi, n.r.) pe principalele oraşe ale ţării, dar şi pe zona rurală”, a spus directorul general al Metro România într-o conferinţă de presă, organizată în contextul deschiderii conferinţei Metro Expo, dedicată clienţilor profesionişti.

Sortimentaţía va fi diferită în funcţie de locaţia magazinelor, a precizat el.

“Soluţia pentru Bucureşti nu va fi aceeaşi în termeni de sortimentaţie a produselor cu cea din mediul rural”, a declarat Roudy.

Metro Cash&Carry România operează în România o reţea de 31 de magazine şi a avut anul trecut vânzări uşor peste 900 de milioane de euro.

Potrivit unui raport al grupului german Metro, vânzările Metro Cash&Carry România au scăzut cu 7% în anul fiscal 2013/2014, respectiv octombrie 2013 – septembrie 2014, la 909 milioane euro, perioadă în care şi-a redus numărul angajaţilor cu circa 400, la 4.931 persoane. În perioada octombrie 2012 – septembrie 2013, Metro Cash & Carry România a avut vânzări de 977 milioane euro.

LaDoiPaşi este un sistem de franciză care îmbină punctele forte ale comerţului tradiţional – apropierea dintre proprietar şi client – cu avantajele comerţului modern – imagine unitară, organizare modernă a magazinului, marketing şi promovare, sortiment de produse optimizat, instruire pentru angajaţi, sprijin şi consultanţă.

gandul financiar